الأحد، يوليو 02، 2006

بدايه ممكن تقبلونى ؟

بترسم ورا الشباك شجره خضرا
وورا الشجره شمس
وورا الشمس سما مش باينه
متغطيه بخطوط
وبعدين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الفرشه من غير لون
..................................................................................
وشك فى المرايا كل صبح
بيركهوه الناس
عارف ليه ؟
مش المفروض انك تقوم من النوم مكشر
يعنى تبتسم ازى ابتسامه عبيطه كده
مش عارف اكتبها ولا ارسمها
لا دى ولادى .......................
مش المفروض انك تقوم من النوم اصلا
...........................................................................................
تعب شديد
دى جمله انا بقولها دايما
لما حد يقولى مالك ؟
مالى يعنى ؟
تعب شديد
.................................................................................
سعات بدور على اسباب للغيره اللى جوايا
وعلى النار اللى بتقيد في
بسبب ان البنت بتكلم واحد على النت
قولتلها احترمينى
قالت عادى
قولت ازاى عادى ؟
قالت : يعنى عادى
اول امبارح فصلت كابل الشاشه من الكموبيوتر على شان بصيت على رساله كاتبها واحد صاحبى ليها
يعنى كان بيقرطسنى
ضحكت على نفسى
عارفين ليه ؟؟؟
مفيش حاجه اسمها مشاعر
عادى
.............................................................................................
ههههههههههههههه
ساعات احب اضحك زى العبيط كده
بتكيف من نفسلى اوى اوى
عارفين ليه علشان انا فعلا عايز
ابقى عبيط مش عارف
.........................................................................................
وبعدين ؟
انا تعبت
هاحاول اكتب بكره موضوع جد شويه
بس والنبى اقبلونى

هناك 6 تعليقات:

Eve يقول...

مرحبا، شكراً كتير على تعليقك بمدونتي! ومبروك عالبلوغ الجديد، أتمنى لك إبحار ممتع في عالم المدونات :)

msafa يقول...

انا اللى بشكرك على مرورك الكريم بس مش عارف انتى ليه ما قولتيش رائيك حتى لو كان الشغل مش حلو اتمنى اعرف رائيك ممكن ؟

Eve يقول...

صحيح العادة تقتل المشاعر، بس مش مهم نقبلك أو تقبلنا. المهم تكتب بدون أن تهتمّ لما نظنّه أو ما نريده. والشّغل حلو طبعاً حسب رأيي المتواضع :)

msafa يقول...

بشكرك على التوجيه واتمنى نكون على تواصل

Eve يقول...

مش توجيه ولا حاجة. عم بتحسّسني إنّي معلمة مدرسة :p

msafa يقول...

مش كده الموضوع بس انا فعلا هنا بتعلم وعلشان اتعلم لازم اخد وقت وعلشان استوعب لازم يكوم فى حد بيوجهنى
انا بشكرك جدا على نك دايما متواصله معايا انتى الوحيده اللى انا اعرفه هنا
انا بشكرك جدا