الخميس، سبتمبر 07، 2006

بنات .... و .... حريم ...


  • ابتسام ... البنت اللى كانت معايا فى المدرسه الابتدائيه كنت اسيب الولاد والعب معاها ( ستيته ) اتجوزت صلاح النقاش ومعاها اربع عيال
  • علا ... بنت كانت مغتربه عن البلد ابوها كان من بحرى فين معرفش كان مدير مدرسه علا كانت زى الولد بالظبط يعنى تلعب معانا كوره وتلبس بنطولنات بس كانت بنت رقيقه كنت بحبها انا وايمن اقصد الدكتور ايمن ... دكتور فى الجامعه دلوقتى علا سافرت معرفش عنها حاجه ومعرفش هى راحت فين ...
  • فاطمه ... ابوها كان مدرس رياضيات .. طوبله وبيضه وعسل الصراحه كانت لذيذه كانت بتروح السوق التجارى تجبلى شكولاته وتشتريلى بسكوت شمعدان وكمان نواعم ده كان لسه نازل فى السوق ... معرفش اذا كانت كانت بتحبنى ولا ايه فاطمه عايشه فى نفس البلد بس متجوزه مين ؟ ومعها كام عيل معرفش بس بيقولوا بقيت زى برميل الطرشى ...
  • سلوى ... يعنى ام الجنان كانت مجنونه فعلا كان صدرها احلى حاجه فيها من بحرى سلوى بنطالونات جينز وشعر مالموم لورا ديل حصان اتعرفنا فى ففريق التمثيل فى المدرسه كنت بموت فيها احب اروحلها البيت واقعد معاها كانت اكبر منى وكنا بنحب بعض اوى اوى ... سلوى كانت بتحب ناس تانيه مش مهم بس انا كنت بحبها اوى ... المهم ابوها الصراحه كان راجل مش بيسيب القزازه من ايده .. رجعت القاهره تانى بعد ما ابوها مات...... شوفتها مره فى القاهره بعد حوالى اربع او خمس سنين ساكنه فى حى شعبى كده اسمه ايه ... فيه حاجه الديابه .... فى الزياره حاولت ارجع القصه القديمه علشان هى اللى سابتنى وانتقم منها قال .... ههههههههههه اكتشفت انى لسه بحبها واتواعدنا نتقابل تانى يااااااااااااه لا نا شوفتها ولا هى شافتنى من بعدها
  • صابرين او اميره .... كنت بشتغل مخرج للاطفال فى مركز الشباب وكنا مع بعض فى المدرسه بس انا كنت اكبر منها كانت خالتها الاخصائيه الاجتماعيه شافتنا مع بعض فى المرسه كانت جايبالى شريط منير ( اتكلمى ) هديه بمناسبة عيد ميلادى ... اتقابلنا عند المعبد فى يوم اغبر اتفضحنا فى البلد كلها كنا هانروح فى داهيه لكن ربنا ستر .... صابرين اعتقد انها لسه ما تجوزتش لحد دلوقتى ... معرفش هى فين ؟
  • وفاء.... كانوا بيسموها اصحابى بتاع المطافى .......... هههههههه لانها كنت بتلبس جزم برقبه طويله وكان لبسها غريب .. وشعرها كان جارسووووو تجوزت دلوقتى بس نفسى اعرف هى ودت الجوبات بتاعتى فين ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فاطمه تانى ... ابوها مقاول ... خبره مش ابوها ... لا هى ... اول بنت مسكت ايدى ... واول بنت كنت اقولها قلعت لها الجاكت بتاع اخهويا فى الشتا وادتهولها تلبسوا ... واول واحده كانت تقولى زهقت من الشعر وكلام الهبال اللى انت بتكتبه ده ... كانت بتعرف واحد اسمه محمود ... بيشتغل فى السياحه كانت بتروح تقابله وساعات بتقضى اليوم معاه ... زكانت قال ايه بتحبنى ...مره كنا قاعدين على النيل وقالتلى ... مسافه قولت نعم ... قالت انا بحبك .......... ضحكت كائنها قالت نوكته ههههههههههه .... فاطمه اتجوزت ابن عمها احمد مع انها كنت مش بتحبه بس اتجوزته علشان فلوس ابوها وعمها ما تطلعش بره
  • انتظرونى للبوست باقيه لسه الاسامى ماخلصتش

هناك تعليق واحد:

layal يقول...

واصل واصل احنا مستنيين