السبت، سبتمبر 09، 2006

2 بنات وحريم


ايمان .... ما كنتش معايا فى المعهد اتعرفت عليها عن طريق واحده كانت شاعره او كانت بتقول كده كانت دايما بتتكلم عنها قدامى ... طلبت منها انى اشوفها .. قالت هى كمان عايزه تشوفك علشان تتكلم معاك فى القصايد اللى انت كاتبها ... قابلتها فى ليله شعريه كان عاملها شاعر كبير اوى اوى من الصعيد الجوانى ايام ما كنت باحترمه ... المهم بعد اليله اتقابلنا واتكلمنا مع بعض ... ايمان حزن مخيم على كل مشاعرها امها كانت ميته من فتره قريبه وحيده هى على سبع ولاد ... ماشاء الله ... كانت حاسه بيه اوى ماليانه مشاعر وكانت تسائلنى دايما عن القصايد بتاعتى كتبت فيها شعر يعنى كائنى قيس ... الصراحه ايمان اول حد لمس قلبى معرفش ليه ...؟ هى كانت حلوه واجمل ما فيها نقطه لونها بنى جنب ننى عينها الشمال او اليمين مش فاكر ايمان ... قابلتنى مرتين او تلاته المره الرابعه ما جتش ... معرفتش منها اى تفاصيل عنها لا صوره ولا عنوان ... سافرت على بلدها بعد الامتحانات وصلتها على المحطه اديتها صورة طفل صغير ومجله مشتريها اسمها ( الشاهد )... المهم ايمان راحت وهى علامه استفهام ..
ملحوظه ( بعد حوالى كتير خالص من السنين اللى انا مش عارف عددها كنت مسافر القاهره قابلت وحده معاها ولد شقى جد ومعاها جوزاها ... غريبه ان الست قعدت تبص عليه لحد ما وصلنا القاهره معرفش ايه السبب ... الوش ده انا شوفته فين مش فاكر؟ ... ايمان كبرت اوى اوى ... ومعاها ولد .. معرفش اسمه ... مقدرتش اتكلم معاها ولا هى عملت حاجه غير انها كانت بتبصلى انا كنت مش متاكد انها هى .. اتاكدت لما جات واحده نادت عليها قالتلها يلا يا ايمان ... نزلت على محطة القاهره وايمان عيونها فى ضهرى وهى ما ذالت علامة استفهام ) ... غريبه
نعمه .... بنت اخت الاستاذ ناجى ... اللى كان بيته جنب الوحده العسكريه بتاعتنا كان عنده محل وبيشغلها بلوئمتها .. استاذ ناجى كان صعب .. كانا بنحب بعض من بعيد لبعيد كنت
اسهر اليل كله اكتب عنى وعنها هى قالت ايه وانا قولت ايه لما كنت اروح اشترى منها علبة سجاير ... اجوزت لانه كانت عايزه تتجوز باى شكل كانت مستعجله مع انها كانت صغيره اوى هى كانت الصراحه بنت لذيذه وجميله وانا كنت عيل معفن جاى من الصعيد اتوجزت برضوا واحد من الصعيد اسمه على اسمى .... ( مسافه) ههههههههه
بعد ما خلصت جيش كنت ببعت لها سلامات اعترضت وقالت مش عايزه اعرف حاجه عنه
هههههههههههههههههههههههههههههه
انسانه محترمه جدا ربنا يزيد عليها نعمة استقرارها ...







رحمه ... اول تجربه جنس .. كانت شغاله معايا فى محل من المحلات مش ممكن تقول عليها انها ست اخرها بنت سنها صغير اوى وكان معاها بنت من جوزها اللى سافر فى عمليته تهريب ما رجعش اكتر من ست سنين تجربه كانت فريده بالنسبالى كانت بتقول على بنتها بنت اختها قدام صاحب المحل واغريبه ان البنت كانت تنادى عليها وتقولها يا خالتى مع انها كانت صغيره .. اول مره اكتشف العالم التانى من الجنس الاخر ... كنا هانروح فى داهيه لكن ربنا ستر ... حملت منى وكانت سنينها سواد يعنى اجهاض وشفط وحاجات كده انا اصلا لحد دلوقتى مش مصدق حصلت منى ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟ بس الصراحه كانت تجربه مفيده وكانت صعبه اوى اوى .. فى بلد زى اللى انا عايش فيها دى ... ممكن يكون حد من اللى بيقرى البوست مش متصور حجم المشكله قد ايه بس فعلا كانت مشكله كبيره انا فكرت انى انتحر فيها ... بس فعلا عدت بسلام ... مش عارف يمكن اكون كنت طايش ومش فاهم حاجه... رحمه اتجوزت فى بلد جنبنا كده ... وبنتها اكيد كبرت وها تتجوز دلوقتى ... او معرفش هى فين ...
سميره ..... اوووووووف على سميره عايشه فى السعوديه من تلاتين سنه ...
سميره وارتنى اللى عمرى ما شوفته فى حياتى هى دى الست اللى علمتنى معنى ازاى الواحد يعشق ويتعذب بجد . على اديها اتعلمت اعرف يعنى ايه الراجل لازم يتعامل مع الست بكل احترام سميره كانت مفتقده الحب ومفتقده الجنس على مشارف الاربعين ورعب من الحياه حاجه كده كانت فوق الوصف اول واحده خالتنى اسمع ام كلثوم .. واسمع كاظم اللى بيدق دايما على اوتار او ببان الستات اللى فى السن ده ... سميره عملت اللى مش ممكن تعمله ست فى ظروف بلد زى السعوديه معايا وانا كنت ( ارنب ) ده هو الوصف اللى اتوصفت بيه لما عرفت انى مش ممكن اقدر اعمل حاجه وانا خايف كنت خايف من ايه ؟؟؟؟؟؟ مش عارف ... رعب كنت مرعوب من ايه مش عارف بس انا كنت غبى جدا كنت بحب سميره اوى اوى مكنتش قادر استغنى عنها بقيت عامله زى الادمان سميره كانت على التليفون با لخمس سعات تقريبا يعنى كنت عايش معاها بس عبر الاثير .. مرتين روحت عندها البيت بس تعمل ايه يا بو الرحال وانت خايف صعبه الصراحه سميره دى انتقمت منى شر انتقام وهى كمان اتعذبت ... سميره خالتنى اخد حبوب منومه علشان اعرف انا م باليل وكمان اتصرف تصرفات زى المجانين كنت بنتظرها تعدى من قدام المحل بالتلت سعات فى الشمس علشان بس اشوفها فى العربيه سميره عرفت اللى فيها انى مش قادر اعمل معاها جنس لانى خايف كنت كل اللى ممكن اقدر اعمله انى احبها بس كنت بحب سميره اوى اوى ... بعد فتره من انها راحت لحالها وسابتنى واتعرفت على واحد تانى يعنى حاجه كده روعه كنت اشوفها معاه فى عربيته ... عرفت انى ممكن اموت سميره راحت لحالها زى كائنها شدت الفيشه من الكهربا معرفش عنها اى حاجه اللى نفعنى انى ماشيت من المكان اللى انا كنت شغال فيه وروحت مكان تانى ... يااااااااااااه هى فين دلوقتى؟ ... سميره سلفتنى الف ريال وجابتلى ساعه فى عيد ميلادى .
انا اكتشفت انى لسه فى نا س تانى
للبوست باقيه
معلش فى حاجه غلط فى البوست اللى قبل ده يعنى مش محسوب كنت لسه هاكتب العنوان ولقيته اتعمل بوست
معرفش ايه اللى حصل بس ده اللى انا كاتبه مكان البوست اللى فات اللى هو عنوان بس
ولسه هاكمل ... اوكى
معلش استحملونى ...

ليست هناك تعليقات: